Friday, December 17, 2010

Widgets

වෙබ් අඩවියයේ TRAFFIC වැඩි කරගන්නේ කෙසේද ලිපි මාලාව පොතක් වශයෙන්

 ඔන්න එහෙනම් මගෙන් තෑග්ගක් මේ නත්තල්/නව අවුරුදු සමයට.
ඔයාලට මතක ඇතිනෙ මගෙ "ඔබගේ වෙබ් අඩවියේ TRAFFIC වැඩි කරගන්නේ කොහොමද?" ලිපි මාලාව?
ඉතින් ඒ ලිපි මාලාවෙ අවසාන ලිපියත් ප්‍රකාශයට පත් කිරීමෙන් පස්සෙ මම හිතුව ඒ ලිපි මාලාව පොතක් වශයෙන් පළ කරන්න.
මේ තමයි මගෙ බ්ලොග් අඩවියෙන් මගේ පාඨකයින්ට ලබා දෙන පළමු තෑග්ග.

හැබැයි පොඩි කොන්දේසියක් උඩ.
මගෙ බ්ලොග් අඩවියේ RSS Feed එකත් එක්ක (FeedBurner Feed) සම්බන්ධ වෙලා එය ක්‍රියාත්මක කරගන්න අයට තමයි මම මේ පොත ලබා දෙන්නෙ.

ඉතින් ඔබට කරන්න තිබෙන්නෙ, පහත තිබෙන text box එකට ඔබගේ මේල් ලිපිනය එකතු කරල මගෙ බ්ලොග් එකේ rss feed එකත් එක්ක එකතු වෙන එකයි.



අදාල දිනට feed එක එක්ක එකතු වී, එය ක්‍රියාත්මක කරගත්ත අයගෙ ලිපිනයන්ට, මම දිනක් ඇතුළත පොත බාගත හැකි සබැඳිය ලබා දෙනවා.
වැඩේට එකඟයිනෙ?
තව දෙයක්. මෙම පොත ඔබට ඕනේම කෙනෙක් එක්ක බෙදාහදාගන්න පුළුවන්. නමුත් කරුණාකරල මගෙ අයිතිය සුරකින්න.


මේ ගැන ඔබගේ අදහස් දක්වල යන්නත් අමතක කරන්න එපා.


UPDATE: 
කොන්දේසි රහිතයි. මෙතනින් ගිහිල්ල බාගන්න. 

7 comments:

  1. නියම පොතක් වැදගත් කරුණු ගොඩක් තියෙනවා බොහොම ස්තුතියි..

    ReplyDelete
  2. බොහොම ස්තුතියි....

    ReplyDelete
  3. meaka baganne kohomada?

    ReplyDelete
  4. මෙන්න මෙතනින් විස්තර ගන්න.
    http://madhawaweblog.blogspot.com/2011/01/traffic.html

    ReplyDelete
  5. http://madhawaweblog.blogspot.com/2011/01/traffic.html

    මෙන්න මෙතනින් ගන්න. දැන් කොන්දේසි රහිතයි. :)

    ReplyDelete

ලිපිය කියෙව්වාට ගොඩාක් ස්තුතියි. ඒත් එක්කම ඔබගේ අදහස් මට ගොඩක් වටිනවා. අදහස් උදහස්, යෝජනා, චෝදනා, ප්‍රශ්න, ගැටළු, මෙහි ලියන්න.