Friday, October 21, 2016

Widgets

ඔබේම ව්‍යාපාරයක් අරඹා ජයගන්න. එකතු වන්න. Tyro Club



මම මුලින් දාපු ලිපිය "30-50%ක ලාභයක් ලැබෙන ඔයාලගෙම ඔන්ලයින් බිස්නස් එකක් ආරම්භ කරන්න" ලිපිය හුඟක් අය කියවන්න ඇති කියල හිතනව. ඒක කියවල වැඩක් කරන්න පටන් ගත්තු දෙතුන් දෙනෙකුත් ඉන්නව (මට කිව්ව). අති සාර්ථක ලෙස.
අනිත් අය දැන් පරක්කු වැඩියි. මම පෝස්ට් එක ඉවත් කලා.

මොකද දන්නවද, වටිනාකමක් එකතු කරන්න අවශ්‍ය නිසා. ඒ දේවල් ඉගෙනගෙන තමන්ගෙම ව්‍යාපාරයක් 


අරඹන්න තවත් කැමති අය ඉන්නව නම් මට කියන්න.
උදව් කරන්න මම සූදානම්. පොදුවේ නෙමෙයි, පුද්ගලික වශයෙන්. 

මට ඔයාලගෙ විස්තර එවන්න. ඒකට පහත පෝරමය භාවිතා කරන්න.



මේ ප්‍රශ්න වලට උත්තරත් එක්ක මට මැසේජ් එකක් දාන්න. ඒ විස්තරත් තියෙන මැසේජ් විතරයි මම බලන්නෙත්. 


Tyro Club නමින් මම FB Private Group එකක් හැදුව. ඒකට ඇතුළු වෙන්න පුළුවන් ඉහත ප්‍රශ්න වලට හොඳ පිළිතුරු ලබා දෙන අයට විතරයි. බිස්නස් එක සාර්ථක කරගන්න හැකි සෑම සහයක්ම මම දෙන්න කැමතියි. Members Only Group එකක් මේක. වටින අය විතරයි මේකට එකතු කරගන්නෙ. වටින කියල අදහස් කළේ, මහන්සි වෙලා බිස්නස් එකක් ආරම්භ කරල සාර්ථක වෙන්න කැමති අය. 


මේ සම්බන්ධ වීම හරහා අර මුල් ලිපිය විතරක් නෙමෙයි, ඊට වඩා ගොඩක් උපදෙස් හා සහය ලැබෙයි. 

සමහරවිට ආයෝජකයින් පවා හම්බෙන්න පුළුවන්.

මගෙ පෝස්ට් එක කියවල, දැනට ආරම්භයක් ගත්තු සිව් දෙනෙක් ගැන මම කියන්න කැමතියි.

  1. එක්කෙනෙක් ikman.lk අඩවිය හරහා සතියකින් රු. 12000ක මුදලක් ලාභය වශයෙන්ම පමණක් හොයල තියෙනව. මේ සතයක්වත් වියදම් කරන්නෙ නැතිව. පොඩ්ඩක් මහන්සි වෙලා විතරයි. 
  2. දෙවැන්නා FB Fan Page එකක් හරහා වෙළඳාම ආරම්භ කර දින 2-3කින් රු.4000-5000 අතර ලාභයක් ලබාගත හැකි Orders ලබාගෙන තිබෙනව. දැන් එයා bulk order එකක් දැම්ම supplier එක්ක කතා කරගෙන. 
  3. තෙවැන්නා කරමින් හිටිය වැඩක් අතෑරල දාල හිටිය වැඩක් උනේ නැති නිසා. නමුත් මම කිව්ව දේවල් වලින් අදහසක් අරගෙන ආපහු පටන් ගත්ත. දවස් කිහිපයකින් රු.5000ක් පමණ ලාභයක් උපයල භාණ්ඩ 3-4ක් විකුණල.
  4. සිව්වැන්න මේ මම මේ පෝස්ට් එක හදන අතරෙ මැසේජ් කළා. රු. 3000ක් උපයල එක වැඩක් කරල. සතයක්වත් වියදම් නොකර.

මේ හතර දෙනාගෙන් දෙන්නෙක් මගෙන් මැසේජ් කරමින් යම් යම් කුඩා සහයන් ලබාගෙන තිබෙනව. නමුත් තනිවම හිතල ගොඩ ගිය දෙන්නෙක්. අනිත් දෙන්න මගෙ පෝස්ට් එක කියවලම විතරක් හිතල කරල ගොඩ ගිය දෙන්නෙක්.


ඉතින් ඇයි ඔයාලටත් බැරි???


එකතු වෙන්න. Tyro Club එක්ක. 



මූලිකව කරන්න තියෙන්නෙ දේවල් කිහිපයයි.

  1. සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් ඇරඹීම සඳහා හිත ශක්තිමත් කර ගැනීම.
  2. ඒ ගැන සරළ හෝ සැලැස්මක් ගොඩ නඟා ගැනීම.
  3. ඉහත සබැඳියේ ඇති පෝරමය පුරවා මා වෙත එවීම.

එහෙම අපි සාර්ථක අනාගතයක් වෙනුවෙන් එකතු වෙමු.

Tyro කියන වචනෙ ගැනත් කියන්නම්.

Tyro කියන්නෙ Beginner කියන එක. ඒ කියන්නෙ මූලික අවධියේ සිටින කෙනෙක්, නවකයෙක් කියන එක. ඉතින් අපි ඔක්කොම මේ බිස්නස් ලෝකෙට නවකයො.


0 comments:

Post a Comment

ලිපිය කියෙව්වාට ගොඩාක් ස්තුතියි. ඒත් එක්කම ඔබගේ අදහස් මට ගොඩක් වටිනවා. අදහස් උදහස්, යෝජනා, චෝදනා, ප්‍රශ්න, ගැටළු, මෙහි ලියන්න.